тақырып бойынша республикалық ғылыми-зерттеу гоу - ғылыми педагогикалық зерттеудің мәні мен мазмұны > 자유게시판

본문 바로가기
중증장애인거주시설 054)436-8860~1

자유게시판

тақырып бойынша республикалық ғылыми-зерттеу гоу - ғылыми педагогикалы…

페이지 정보

profile_image
작성자 Julio Sharkey
댓글 0건 조회 66회 작성일 24-07-18 05:25

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
тақырып бойынша республикалық ғылыми-зерттеу гоу - ғылыми педагогикалық зерттеудің мәні мен мазмұны [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Тақырыбы: Ғылым және ғылыми-педагогикалық зерттеу. Жоғары және орта мектептегі ғылыми әрекет тарихы. Дәрістің мақсаты: Магистранттарды ғылым тұжырымдамалары. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Психологиялық-педагогикалық ғылыми және әдіснамалық әдебиеттерді, мұрағат. Кəсіби педагогика бойынша орындалатын ғылыми-зерттеулердің əдіснамалық негізі болып Кəсіби-педагогикалық зерттеудің мақсаты мен міндеттерін анықтаңыздар. Ғылыми – педагогикалық зерттеу – жаңа педагогикалық білімді қалыптастыру процесі. 2. Педагогика ғылымының әдіснамасы. 3. Педагогикалық зерттеудің. Ғалымда терең білім мен ғылыми ой түю қабілеті және сондай-ақ зерттеу жұмысы бойынша нақты тәжірибе болуын қажет етеді. Бұл қасиеттер, әдетте, жас ғалым. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық аппараты, оның мазмұны мен сипаттамасы. Психологиялық-педагогикалық ғылыми және әдіснамалық әдебиеттерді, мұрағат. Авторлар үшін жариялану тегін. Мақала келесі талаптарға сай болуы керек: тақырыптың өзектілігі; тақырыптың анықтығы мен дәлдігі; мақала мазмұнының журнал басылымының тақырыбына.

Тақырып бойынша республикалық ғылыми-зерттеу гоу, ғылыми педагогикалық зерттеудің мәні мен мазмұны

Зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми мақала, баяндама, әдістемелік ұсыныстар, монография және т. б. пайдаланады. Педагогикалық зерттеудің өзектілігін бағалаудың. Оларда педагогика, психология, қазақ және шетел филологиясы, философия, әлеуметттану, экономика және құқық саласындағы ғылыми зерттеулердің қазіргі күйі мен. Page 1. 1. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ. МИНИСТЕРСТВО ОБРАЗОВАНИЯ И НАУКИ РЕСПУБЛИКИ КАЗАХСТАН. ПАВЛОДАР МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДАГОГИКАЛЫҚ. 3 тақырып. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУДІҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ 3.1.Педагогикадағы ғылыми зерттеудің белгілері мен түрлері. Педагогика ғылымы сияқты педагогикалық зерттеу әдістерінің қазіргі жүйесінің көлемі кең. Ғылыми-педагогикалық зерттеулердің әртүрлі әдістері мен. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ ҒЫЛЫМИ-ЗЕРТТЕУ БАҒЫТЫ 6 Әдістемелік мәселе/тақырып бойынша ғылыми дереккөздерді зерттей бойынша қатаң бағытталған және бақыланатын. Зерттеу нәтижесі мен жаңалығы: 2022 жылы зерттеу тақырыбы бойынша кешенді тарихнамалық және деректанулық зерттеу ғылыми зерттеудің методологиясы қоғамдық. 3 тақырып. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЗЕРТТЕУДІҢ МӘНІ МЕН МАЗМҰНЫ 3.1.Педагогикадағы ғылыми зерттеудің белгілері мен түрлері. Кəсіби педагогика бойынша орындалатын ғылыми-зерттеулердің əдіснамалық негізі болып Кəсіби-педагогикалық зерттеудің мақсаты мен міндеттерін анықтаңыздар. Педагогикалық ғылым мен тұтас педагогикалық білімінің дамуы педагогикалық зерттеу әдістерінің даму деңгейіне байланысты. Ғылыми нәтижелердің анықтығы алғашқы ақпараттарды алудың. ТАҚЫРЫП- мәселелердің өзіне тән сипатын көрсетеді, сонымен қатар тақырыпта қысқа формада құрылған, айқын бір мағыналы, генерал панфилов шығармасы авторы кім дәл, жарнамалық мәселелерді шешу әдістері.






narxoz university
smart arsu регистрация
дүниетану 4 сынып тжб 2 тоқсан
академия спорта и туризма прием документов
бағалаудың өлшемдік технологиялары пәні

.
==============================================================

~~~~~ генерал панфилов шығармасы авторы кім ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

늘사랑의집

경북 김천시 대항면 황악로 1626-64

© 2023 늘사랑의집